Eğitimin Amacı:

Dijital pazarlamayı reklamcılıktan ayrılmaksızın bir bütün olarak ele alan sertifika programımızda hem dijital pazarlama dünyasının dinamiklerine hakim olacak hem de reklam kampanya karmasının içerisinde nasıl bir yol üstlendiğini hem dinleyecek, hem öğrenecek hem de uygulama şansına sahip olacaksınız.

Eğitimin İçeriği:

  • Reklam nedir?
  • 360 reklam kampanyası öğeleri nelerdir? Bir reklam kampanyası nasıl hazırlanır?
  • Dijital reklamcılığın 360 reklam kampanyalarındaki yeri nedir?
  • Dijital marka ve itibar yönetimi.
  • Sosyal medya araçları ve kullanım örnekleri nelerdir?
  • Youtube kanal yönetimi ve doğru içerik oluşturma.
  • Influencer ve celebrity yönetimi için anahtar ipuçları.
  • Viral yayılım planı oluşturma ve etkili seeding yolları.
  • E ticaret projelerine trafik yaratma ve taktikler.
  • Neden SEO? Neden SEM?
  • Dijital mecralarda doğru kampanyalar oluşturmak ve dijital medya planlamada dikkat edilmesi gerekenler.
  • Dijital medya reklam çeşitleri ve doğru karmanın oluşturulması.
  • İyi bir brief nasıl yazılır? İyi bir brief nasıl brief edilir?

 

Kimler Katılabilir:

Dijital pazarlamada kariyer hedefleyenler, e-ticaret ve dijital fırsatlara meraklı girişimciler, dijital ve sosyal medya pazarlama ajanslarında çalışmak isteyen öğrenciler…

Eğitimin Süresi:
40 Saat

Eğitimin Ücreti:
2000 TL

Eğitici: